برگزاری وبینار خلاقیت و توسعه در سنندج

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۳۰۴۵
برگزاری وبینار خلاقیت و توسعه در سنندج
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری وبینار خلاقیت و توسعه به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد انتخاب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، سه رکوت نجفی گفت: با همت شهرداری وشورای اسلامی شهر، وبینار خلاقیت و توسعه در سنندج برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: سال گذشته در هشتم آبان ماه یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی در سنندج رخ داد و شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی به شبکه شهرهای خلاق دنیا پیوست.

سه رکوت نجفی گفت: سنندج همواره بعنوان مهد موسیقی شناخته شده و زادگاه بزرگان عرصه موسیقی در این حوزه است وی افزود : الحاق سنندج به شبکه شهرهای خلاق باعث می شود آثار ماندگار بزرگان عرصه موسیقی به جهانیان معرفی شود.

وی اظهار داشت: امسال متاسفانه به واسطه شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر جهان دچار وقفه شد.

وی اعلام کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد انتخاب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی اقدام به برگزاری وبینار خلاقیت و توسعه می نماید‌.

نجفی خاطرنشان کرد: این نشست با حضور مدیر دفتر ملی یونسکو، مدیران شهرهای داخلی عضو شبکه (اصفهان ، رشت وبندرعباس ) ، هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

وی استفاده از تجارب موفق و آشنایی با چالشهای پیش رو بر اساس اصل به اشتراک گذاری آنها را مهم ترین برگزاری وبینار خلاقیت و توسعه را برشمرد‌.

وی افزود: براساس تعهدات تمام شهرهای عضو که مدام باید در حال ارتباط و تبادل دانش و توانایی خود باشند که میزان این تبادل و ارتباط به ادامه حیات شهر سنندج در شبکه شهرهای خلاق و رسیدن به توسعه کمک خواهد نمود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تصریح کرد: سخنران ویژه وبینار خلاقیت و توسعه دکتر نعمت اله فاضلی است و محورهای این وبینار شامل اقدامات نخستین و چشم انداز آینده و تجربه موفق اصفهان و رشت خواهد بود. وی اعلام کرد : وبینار توسعه وخلاقیت روز شنبه 17 آبان ماه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد .  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز