مدیر کل ورزش و جوانان گلستان:

مکاتبات برای تعیین تکلیف ۴ هیئت ورزشی دیگر انجام شده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۲۰:۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۳۲۲۵
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: مکاتبات برای تعیین تکلیف هییت های وزنه برداری،سه گانه، شمشیر بازی و انجمن های ورزشی که به صورت سرپرستی اداره میشود با فدراسیون ها انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان:قاسمعلی برزمینی در گفتگویی اظهار کرد: در سفر سال گذشته وزیر ورزش و جوانان به شهرستان آق قلا اعتبارات بسیار خوبی به شهرستان های سیل زده اختصاص داده شد و قول اختصاص اعتبار برای تبدیل زمین فوتبال این شهرستان به زمین چمن مصنوعی داده شد که در حال حاضر این اعتبار تخصیص و عملیات اجرایی آن آغاز و همچنین زیر سازی آن انجام شده است.

وی تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه 4 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

برزمینی گفت: در صورتی که تا پایان سال پروژه های استان به مرحله افتتاح برسد، وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژها به گلستان سفر خواهد کرد.

وی با اشاره به همگانی کردن ورزش در سطح جامعه اظهار کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز به ورزش همگانی تاکید دارند ما هم تلاش داریم تا در این جهت گام های موثری برداریم.

برزمینی بیان داشت: اخیرا با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در استان گلستان تفاهم نامه ای با عنوان ورود شهرستان گرگان به چرخه شهر فعال بین فدراسیون ورزش های همگانی و شهرداری گرگان امضا شد و برای پیوستن دو شهر دیگر استان به چرخه شهر فعال درخواست داده شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان همچنین افزود: شورای ورزش همگانی با حضور استاندار برگزار خواهد شد و امیدواریم کلیه دستگاه ها نیز در همگانی کردن ورزش در سطح جامعه همکاری داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری شهرداری گرگان ورزش همگانی در محلات این شهرستان پیشرفت خوبی داشته است.

وی یادآور شد: سه مجموعه سوارکاری در شهرستان های آق قلا، بندر ترکمن و گنبد کاووس در حال حاضر در اختیار هیئت های سوارکاری قرار گرفته است.

به گفته وی کورس سوارکاری گنبد کاووس از 15 آبان آغاز شده است.

وی در خصوص هییت های ورزشی نیز بیان داشت: مکاتبات برای تعیین تکلیف هییت های وزنه برداری،سه گانه، شمشیر بازی و انجمن های ورزشی که به صورت سرپرستی اداره میشود با فدراسیون ها انجام شده است.

وی همچنین افزود: برای ریاست دو هیئت جودو و انجمن های ورزشی فراخوان اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز