کدام شهرها در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارند؟

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۳۷۰۳
کدام شهرها در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارند؟
مسوول کمیته اطلاع رسانی بیماری کرونا در استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون هشت شهرستان این استان در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارند و تعداد مبتلایان و فوتیهای آنان در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر حمید رضا رحیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرستان ها عبارتند از نیشابور، سبزوار، کاشمر، تربت حیدریه، گناباد، خواف، ششتمد و درگز که در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارند.

وی ادامه داد: این شهرستانها با افزایش تعداد مبتلایان، بستری شدگان و فوتی های ناشی از کرونا وارد فهرست سیاه کرونایی شده‌اند.

مسوول کمیته اطلاع رسانی بیماری کرونا در استان خراسان رضوی گفت: میزان بستری های ناشی از کرونا در این شهرستانها در حال افزایش است و بیمارستانهای آنها در شرایط خاصی قرار دارند.

۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و بقیه جمعیت این استان توسط دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شوند.

تاکنون ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۷ هزار و ۴۰۹ تن رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز