معاون ورزشی تیم گل ریحان البرز:

گل ریحان در حوزه بانوان سرمایه گذاری می کند/ نیمکت استقلال باید تقویت شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۳۷۲۴
گل ریحان در حوزه بانوان سرمایه گذاری می کند/ نیمکت استقلال باید تقویت شود
معاون ورزشی تیم گل ریحان البرز از فعالیت این باشگاه در حوزه بانوان خبرداد و گفت: باتوجه به رایزنی های انجام شده با سرمایه گزاران بخش خصوصی تصمیم باشگاه گل ریحان بر این بود تا در ورزش بانوان نیز فعالیت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، میثم منیعی اظهار کرد: خانم مونا قادری به عنوان معاون امور بانوان باشگاه معرفی شد و امیدواریم باتوجه به توانایی ایشان گل ریحان بتواند حضور موفقی در عرصه بانوان داشته باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم گل ریحان عنوان کرد: خوشبختانه کادرفنی و بازیکنان از انگیزه بسیار خوبی برخوردار هستند و برای حضور پرقدرت در لیگ دسته یک تمرینات خود را پشت سر می گذارند.

معاون باشگاه گل ریحان تصریح کرد: اگر ذره ای نسبت به توانایی بازیکنان و کادرفنی تردید داشتم هرگز به کرج نمی آمدم و وارد این چالش نمی شدم، به شخصه به آینده خوشبینم و با تمام توان برای صعود به لیگ برتر می جنگیم.

منیعی ضمن ارزیابی تیم استقلال، محمود فکری را مربی خلاقی دانست و گفت: فکری از تجربه خوبی برخوردار است و می تواند وضعیت حاکم بر تیم استقلال را مدیریت کند اما احساس می شود که هنوز نیمکت استقلال نیازمند حضور افراد قوی تر در کنار محمود فکری است.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص توقف پرسپولیس مقابل سایپا گفت: پرسپولیس تیمی خسته است که بازیکنان کلیدی خود را نیز از دست داده است و باید در اندیشه کسب حداکثر امتیاز در 7 هفته ابتدایی باشد، در غیر این صورت پیش بینی می کنم شاگردان گل محمدی از قافله مدعیان جا بمانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز