استاندار اردبیل:

اتمام پروژه های راکد استان اردبیل در دستور کار قرار دارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۳۷۲۸
اتمام پروژه های راکد استان اردبیل در دستور کار قرار دارد
استاندار اردبیل گفت: یکی از اساسی ترین اولویت ها و اهداف ما اتمام پروژه های راکد و نیمه تمام در استان است که فاز اول دانشگاه کشاورزی مشگین شهر نیز تا هفته دولت۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در بازدید از دانشکده کشاورزی در حال احداث شهرستان مشکین شهر اظهار کرد: بزرگترین پروژه آموزشی شهرستان، دانشکده کشاورزی و سالن ورزشی در ورودی شهر مشکین شهر از سال۸۹ به دلایلی راکد مانده و باید با تامین اعتبار مناسب این ظرفیت بزرگ مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در رابطه با واحدهای راکد تولیدی و صنعتی گام های خوبی برداشته شده، افزود: از سال۹۷ سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان پروژهای راکد را احصا کرده و برای فعال کردن آنها اقدامات اساسی انجام داده اند و برای پروژه های آموزشی نیز برنامه ریزی کرده ایم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مصمم هستیم با کمک نماینده مشکین شهر و تلاش رییس دانشگاه محقق اردبیلی این مجموعه برای ۱۴۰۰ آماده پذیرش دانشجو در رشته های کشاورزی قرار گیرد.

وی ادامه داد:۱۵۰ دانشجو در مشکین شهر در یک ساختمان استیجاری آموزش و پرورش تحصیل می کنند که با تکمیل این ساختمان استاندارد و مناسب، با افزایش دانشجو و هیات علمی نیز مواجه می شود.

اکبر بهنام جو گفت: ۸ میلیارد تومان برای تکمیل فاز اول این ساختمان نیاز است که۴ میلیارد تومان از طریق پارک علم و فناوری استان تامین می شود و ۲ طبقه این ساختمان در اختیار پارک علم و فناوری قرار می گیرد که هم مشکل پارک برطرف می شود و هم دانشگاه از وضعیت استیجاری خارج می شود.

وی با اشاره به اینکه حضور پارک علم وفناوری در این واحد یک ظرفیت بزرگ برای دانشجویان خواهد بود، افزود:دانشجویان در ادامه تحصیل با شرکت های دانش بنیان اشنا می شوند و برای ادامه تحصیل، اشتغال و زندگی خود به راحتی می توانند تصمیم بگیرند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: دانشجویان علاوه بر تحصیل در این دانشکده با نوع مهارت آموزی آشنا می شوند و در حین فارغ التحصیلی بازار کار و اشتغال خود را به راحتی پیدا می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز