استاندار اردبیل هشدار داد:

مشگین‌شهر وارد بحران جدی کرونا می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۳۷۴۱
مشگین‌شهر وارد بحران جدی کرونا می شود
استاندار اردبیل گفت: در صورت همکاری نکردن اهالی مشگین‌شهر با ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا ، این شهرستان دچار یک بحران می شود.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو روز جمعه در بازدید از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین‌شهر از تکمیل شدن بخش کرونای این بیمارستان خبر داد و افزود: بیش از ۷۰ بیمار کرونایی دراین بیمارستان بستری هستند.

وی اظهار کرد: بخش‌های اطفال و داخلی این بیمارستان نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافته و این موضوع حوزه بهداشت و درمان شهرستان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

استاندار اردبیل با تجلیل از تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی و خدماتی بیمارستان ولیعصر (عج) گفت: در صورت ادامه روند فعلی علاوه بر پاسخگو نبودن کادر درمان به بیماران کرونایی ، سایر بیماران عادی نیز دچار مشکل جدی خواهند شد.

او با تاکید بر لزوم اعمال محدودیت‌های ویژه در مشگین‌شهر افزود: تا اطلاع بعدی برگزاری هرگونه همایش و جلسات غیرضروری ، مجالس و محافل دسته‌جمعی ،مراسم ختم و عروسی در مساجد ، رستوران‌ها و خانه‌های شخصی ممنوع است.

بهنام جو گفت: تمام اماکن عمومی ، تفریحی ، گردشگری و مجتمع‌های آبدرمانی و سالن‌های ورزشی و قهوه‌خانه‌ها ، قلیانسرا و واحدهای صنفی پرتردد و غیرضروری و نیز آرایشگاه‌های مردانه و زنانه نیز تعطیل شده است.

وی نسبت به جبران کمبود کادر درمانی و تهیه برخی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در آینده نزدیک قول مساعد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز