کشف انبار دارو های احتکار شده بیماری کرونا در لرستان

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۳۸۰۹
کشف انبار دارو های  احتکار شده  بیماری کرونا در لرستان
مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: انباری مملو از دارو، به ویژه داروهای خاص در درمان بیماری کرونا کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛حمید القاصی مهردر این خصوص،اظهار کرد: انباری مملو از دارو، به ویژه داروهای خاص در درمان بیماری کرونا ، با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان لرستان ، اطلاعات سپاه استان ، بازرسان سازمان صمت و علم پزشکی کشف و ضبط شد . 

او افزود: در این انبار داروهای ایرانی و خارجی وجود داشتند که با توجه به بروز بیماری کرونا اکثر داروهای کشف شده خاص بیماران کرونایی بودند که در سطح شهر و داروخانه ها با کمبود آن مواجه هستیم .

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح  کرد : این انبار طی اطلاع رسانی و گزارش  تلاش شبانه روزی و قابل تقدیرنیروهای اطلاعات سپاه، با حضور قاضی شعبه سیار تعزیرات و دیگر دستگاههای نظارتی کشف ، که پس از بررسی کامل آن و تهیه گزارش ، پرونده تخلفاتی تشکیل و پس از صورتجلسه پرونده متشکله جهت رسیدگی و صدور رای به شعبه ویژه قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی خرم آباد ارجاع داده شد .

 القاصی مهر بیان کرد: داروهای قاچاق کشف شده به اموال تملیکی تحویل ، تا پس از سیر مراحل قانونی اقلام کشف شده با در اختیار قرار دادن به دانشگاه علوم پزشکی جهت استفاده و با نرخ مصوب در بین داروخانه های سطح شهر و مردم توزیع شود .

او گفت : محتکرین و گرانفروشان منتظر گرفتار شدن در دستان قانون و جریمه های سنگین تعزیرات حکومتی باشند. . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز