استاندار لرستان:

وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا نامطلوب است / تداوم محدودیت ها کرونایی برای فعالیت ها در سطوح مختلف

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۳۸۱۶
وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا نامطلوب است  / تداوم محدودیت ها کرونایی  برای فعالیت ها در سطوح مختلف
سید موسی خادمی از اعمال محدودیت زمانی برای فعالیت های سطح۳،۲و ۴ در استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شده بود ،اظهار کرد:  با توجه به وضع نامطلوب استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، محدودیتهایی که در جلسه پنجشنبه مصوب و ابلاغ شده بود کماکان مورد تاکید و لازم الاجراست .

اوافزود: اعلام محدودیت زمانی برای فعالیت های سطح ۲ علاوه بر فعالیت های سطح ۳ و ۴ از مهمترین تصمیمات امروز جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بود که به تصویب رسید .

خادمی  تصریح کرد: بر اساس این مصوبه علاوه بر  شهرهای قرمز اعلام شده، در مراکز استانها و شهرهای بالای دویست هزار نفر جمعیت فعالیتهای سطح ۳،۲و۴ بعد از ساعت ۱۸ ممنوع خواهد بود .

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای لرستان گفت: به منظور مهار و کنترل بیماری، صرفاً فعالیت های سطح یک که مربوط به ارائه خدمات و نیازهای ضروری مردم مانند مواد غذایی و دارویی است ادامه خواهد داشت و سایر فعالیت ها مشمول مصوبه ستاد ملی خواهد بود .

 خادمی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه اعلام شده توسط ستاد استانی، محدودیت زمانی مشاغل در استان تا ساعت ۱۷ بود و این تصمیم تا روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه پیدا می کند و از روز چهارشنبه مطابق با مصوبه ستاد ملی، محدودیت زمانی با تغییر یک ساعته از ساعت ۱۸ هر روز اعمال خواهد شد .

او بیان کرد: فعالیت های سطح یک شامل نیاز های ضروری مردم مانند تهیه موادغذایی، دارویی و پزشکی می باشد و سطوح ۳،۲و۴ فعالیت هایی نظیر پاساژ ها، مراکز خرید غیر غذایی، باشگاه های ورزشی، فرهنگی، تفریحی و امثال آن را در بر می گیرد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز