مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:

سرانه ورزشی استان بالاتر از میانگین کشوری

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۳۸۶۸
سرانه ورزشی استان بالاتر از میانگین کشوری
سرپرست اداره کل وررزش و جوانان استان سمنان : در هفت سال گذشته اعتباری افزون بر 63 میلیارد تومان از طریق دولت تدبیر و امید در زیرساخت‌های ورزشی استان هزینه شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مرادی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی خوبی در استان وجود دارد ادامه داد: البته این سرانه ورزشی محدود به زیرساخت‌هایی است که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است وگرنه سالن‌ها و زیرساخت‌های ورزشی متعددی نیز وجود دارد که مالکیت آنها در اختیار دیگر دستگاه‌های اجرایی استان است و چه بسا که اگر این آمار در سرانه ورزشی لحاظ شود، سرانه ورزشی استان عدد به مراتب بزرگتری خواهد بود.
وی با بیان اینکه در هفت-هشت سال گذشته اعتبارات خوبی برای اجرایی شدن پروژه‌ها جذب شده تصریح کرد: در هفت سال گذشته اعتباری افزون بر 63 میلیارد تومان از طریق دولت تدبیر و امید در زیرساخت‌های ورزشی استان هزینه شده است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری و مشکلات مالی ناشی از تحریم‌های ظالمانه، اعتبارات عمرانی تخصیصی به پروژه‌های استان در یکی دو سال اخیر بسیار ناچیز بوده و از همین رو تمرکز اداره کل در حوزه پروژه‌های عمرانی بر تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا است.
وی با بیان اینکه کاهش اعتبارات عمرانی محدود به این اداره کل نیست و اکثر دستگاه‌های اجرایی با این مشکل مواجه بودند اضافه کرد: به عنوان مثال از کل اعتبارات حوزه" 27 صدم درصد" تنها هشت درصد به استان تخصیص یافته و این رقم پایین تخصیص گویای محدودیت‌های اعتباری در این بخش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز