همتی:

مشارکت ۱۳ هزار داوطلب در طرح «آمران سلامت» / افزایش ۵ هزاری تعداد خانه های هلال تا پایان دولت دوازدهم

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۰:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۴۱۹۲
مشارکت ۱۳ هزار داوطلب  در طرح «آمران سلامت» / افزایش ۵ هزاری تعداد خانه های هلال  تا پایان دولت دوازدهم
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: مصمم هستیم تا پایان دولت دوازدهم تعداد خانه های هلال را به پنج هزار خانه افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ کریم همتی در سفر به لرستان ودیدار باحجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان،اظهار کرد: به منظور ارزیابی شرایط جمعیت هلال احمر لرستان، به این استان سفر کردم. در چند سال گذشته استان لرستان با بلایای طبیعی متعددی مواجه بوده و ضرورت دارد به این استان نگاهی ویژه داشته باشیم.

او درباره توزیع بسته های کمک معیشتی از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: از زمان شیوع کرونا در کشور، بخشی از مردم دچار مشکلات معیشتی شدند و ما در جمعیت هلال احمر به لطف خدا و کمک خیران توانستیم به تعداد قابل توجهی از آسیب دیدگان کمک های نقدی و غیرنقدی داشته باشیم.

همتی با تاکید بر اجرای طرح «آمران سلامت» از سوی این جمعیت در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر پس از فرمایشات مقام معظم رهبری با اجرای طرح «آمران سلامت» به کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شتافت تا مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کند. در این طرح ۱۳ هزار داوطلب مشارکت داشتند.

او با اشاره به اجرای طرح خانه های هلال در سراسر کشور، افزود: ابتکار خانه های هلال احمر با استفاده از ظرفیت داوطلبان؛ کاری ماندگار خواهد بود که به جمعیت هلال احمر برای رسیدن به جامعه ای تاب آور کمک خواهد کرد و ما مصمم هستیم تا پایان دولت دوازدهم تعداد خانه های هلال را به پنج هزار خانه افزایش دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر به افتتاح سایت هوایی جمعیت هلال احمر استان لرستان اشاره کرد و گفت: هزینه هر بالگرد حدود 13 و نیم میلیون دلار  بوده و فردا سایت هوایی در استان لرستان افتتاح می شود که این سایت؛ هدیه جمعیت هلال احمر به مردم غیور این استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز