نماینده ولی فقیه در لرستان :

جمعیت هلال احمر نیازمند افراد دانا و توانمند است /نقش هلال احمر در بلایای طبیعی برجسته و تسکین بخش است

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۰:۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۴۱۹۴
جمعیت هلال احمر نیازمند افراد دانا و توانمند است  /نقش  هلال احمر  در بلایای طبیعی  برجسته و تسکین بخش است
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضاشاهرخی گفت:هلال احمر نیازمند افراد دانا و توانمند است که خودشان را با نیازهای زمان تطبیق دهند و به کمک همنوعانشان برآیند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی شامگاه شنبه در دیدار با کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر لرستان ضمن تشکر از زحمات، تلاش ها و موفقیت های جمعیت هلال احمر خطاب به وی ، اظهارکرد: تلاش‌های شما کاملا روشن و مبرهن است، نقش جمعیت هلال احمر به خصوص در بلایای طبیعی، بسیار برجسته و تسکین بخش است.

او به سیل سال 98 استان لرستان اشاره کرد و افزود: شهرستان های استان لرستان در اسفند 97 و فرودین 98 شاهد سیل بی سابقه ای بود که منجر به تخریب زیرساخت‌های این استان شد. خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی و جمعیت هلال احمر در این سیل به کمک مردم استان آمدند که جا دارد از آنها تشکر کنیم.

امام جمعه خرم آباد تصریح  کرد: هر کس به گونه ای عمل کند که مردم امیدوار شوند در حقیقت با پیامبر مکرم اسلام(ص) بیعت کرده است. جمعیت هلال احمر هم جمعیتی مردم نهاد و انسان دوست است که در حوادث گوناگون در کنار مردم حضور دارد و آن ها را به آینده دلگرم و امیدوار می کند.

اوبا تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر نیازمند افراد دانا و توانمند است،  خاطر نشان کرد: هر مسلمانی که به همنوع خودش فکر و کمک نکند،  مسلمان نیست، بنابراین هلال احمر نیازمند افراد دانا و توانمند است که خودشان را با نیازهای زمان تطبیق دهند و به کمک همنوعانشان برآیند. فلسفه جمعیت هلال احمر به گونه ای است که به افراد دانا، توانا و دانشمند نیاز دارد که خوشبختانه این جمعیت در این مسیر گام برمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: سیل به وضعیت معیشتی خانواده‌ها آسیب زیادی وارد کرد، مشکل عمده این استان بیکاری بوده و نیازمند توجه ویژه است،

او با بیان اینکه استان لرستان همچون پادگان برای جمهوری اسلامی کار کرد و با تقدیم 6 هزار و 300 شهید، حافظ این نظام بوده است و برای تداوم آن همواره تلاش می‌کند، خطاب به دکتر همتی، یادآورشد: از جنابعالی به عنوان متخصصی آشنا و دلسوز که به زوایای استان اشراف دارید، انتظار داریم به استان لرستان کمک کنید و در سطح ملی برای کاهش مشکلات ما تلاش کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز