معاون استانداراردبیل :

قرارگاه مبارزه با کرونا در استان اردبیل فعال شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۴۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۴۲۴۹
قرارگاه مبارزه با کرونا در استان اردبیل فعال شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از آغاز فعالیت قرار گاه مبارزه با کرونا در استان با محوریت فرمانداران شهرستان ها خبر داد.

به گزارش برنا،بهروز ندایی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد: این قرارگاه مصوبات جلسه ستاد کرونا را اجرایی کرده و ارگان های زیرمجموعه این قرارگاه در صورت اقدام به موقع تشویق و در کوتاهی بازخواست می شوند.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات اخیر ستاد مقابله با کرونا گفت : تجهیز بیمارستان ها و ایجاد تخت های جدید برای روزهایی که احتمالا تعداد بستری ها زیاد شود از جمله مصوبات ستاد کرونا است.

وی اظهار کرد: در خصوص نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی نیز این قرارگاه اقدامات لازم را خصوصا در شهرهای با وضعیت حاد انجام می دهد.

رییس قرارگاه مبارزه با کرونای استان اردبیل بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته در شهرهای با وضعیت حاد از جمله مشگین شهر ،همه صنوف به غیر از اصناف ضروری تا اطلاع بعدی تعطیل است.

ندایی افزود: در شهر اردبیل نیز گروه های شغلی سه و چهار تعطیل بوده و با بازگشایی این صنوف از قبیل آرایشگاه های زنانه، دایر شدن تجمعات، حضور در پارک ها وهمایش ها ممنوع است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات توسط مردم افزود: خصوصا افراد بالای ۶۰ سال و دارای بیماری زمینه ای لازم است نسبت به ماندن در منزل و رعایت پروتکل های بهداشتی بیش 

از پیش حساس باشند.

ندایی بیان کرد: در حال حاضر از تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها ، بیشتر شان بالای ۶۰ سال هستند.

وی با بیان اینکه نقاهتگاه هایی برای بیماران ترخیصی در نظر گرفته شده است، افزود: آن دسته از افرادی که در منزل امکان استراحت دارند،تا بهبودی کامل در منزل استراحت کنند.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز به دریافت درمان ،این افراد می توانند به مراکز ۱۶ گانه که برای بیماران کرونایی مشخص شده مراجعه و خدمات لازم را دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز