فعالیت قرارگاه مواسات مهریز در ۵۲ مسجد آغاز شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۴۲۸۲
فعالیت قرارگاه مواسات مهریز در ۵۲ مسجد آغاز شد
فرماندار مهریز گفت: در چارچوب کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ، همراهی و خدمت به فعالان عرصه سلامت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت قرارگاه مواسات در ۵۲ باب مسجد حوزه شهری و نیز روستاهای بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، "رضا زارع زاده" فرماندار مهریز روز یکشنبه در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان محلی تشکیل شد به اهمیت همکاری مردم برای مهار ویروس کرونا در منطقه اشاره کرد و افزود: این قرارگاه‌ها در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی ، آموزشی، تهیه جهیزیه، تلاش برای تسهیل ازدواج آسان و کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد اقدام می‌کند.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسوولان این شهرستان در پیشگیری از کرونا ادامه داد: اعزام تیم سلامت به مناطق مختلف، اعزام گشت‌های سلامت، حسینیه سیار شهدای سلامت و دیوار نویسی و کلیپ از مهمترین برنامه‌های این دوره از کمک‌های مومنانه در جریان فعالیت قرارگاه مواسات است.

این مسوول خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای مردمی با همکاری مساجد و پایگاه‌های بسیج با همراهی نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر این رزمایش و اقدام مناسب قرارگاه‌ها در کنار هم مخلصانه ماموریت‌های محوله را به موقع انجام می‌دهند.

زارع زاده مهریزی از عموم مردم و خیران نوعدوست منطقه خواست تا همانند گذشته به خاطر شرایط موجود در کنار هم برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه رسالت ملی، انسانی و دینی خود را انجام دهند.

نظر شما