افزایش بیماران بستری کرونایی استان آذربایجان‌غربی به ۱۶۸۱ نفر

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۴۳۹۹
افزایش بیماران بستری کرونایی استان آذربایجان‌غربی به ۱۶۸۱ نفر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی درباره تعداد بیماران بستری سندرم حاد تنفسی گفت: تعداد بیماران بستری سندرم حاد تنفسی یک هزار و ۶۸۱ نفر است که از این تعداد ۶۴۴ بیمار با تشخیص قطعی کووید ۱۹ و یک هزار و ۳۷ بیمار با احتمال کرونا بستری هستند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده درباره بیماران بستری افزود: تعداد ۲۸۲ بیمار در بخش آی سی یو بستری و ۱۰۶ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۷ بیمار بستری جدید به بیماران بستری استان افزوده شده اند که از این تعداد ۱۹ نفر مثبت قطعی و ۲۸۸ نفر مشکوک به کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی درباره بیماران فوتی کووید ۱۹ بیان کرد: تعداد ۲۷ بیمار کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان فوت شده است که به تفکیک شهرها از ارومیه ۱۰ نفر، بوکان ۲ نفر، پیرانشهر ۳ نفر، خوی ۲ نفر، سردشت ۱ نفر، سلماس ۴ نفر، شاهین دژ۱ نفر ، مهاباد ۲ نفر، میاندوآب ۲ نفر می باشند.همچنین ۱۲ بیمار با تشخیص منفی کرونا فوت شدند.

به گفته آقازاده،  تعداد کل بیماران فوت شده با تست مثبت کووید ۱۹ تا تاریخ ۱۶ آبان به ۲ هزار و ۷۲ نفر رسید.

آقازاده درباره تعداد تست های انجام یافته افزود: در تاریخ ۱۶ آبان ماه تعداد یک هزار و ۸۳۰ تست در استان انجام شده است که از این تعداد یک هزار و ۱۸۸ تست مثبت شده است.

به گفته آقازاده، تاکنون بیش از ۱۳۱ هزار و ۷۱۳ مورد تست تشخیص کووید ۱۹ در استان انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز