برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۴۴۰۷
برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه بصورت آنلاین و با همکاری صداو سیمای مرکز کردستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: این دوره از مسابقات بدلیل شیوع بیماری کرونا از ۱۸ تا ۲۱ آبان بصورت آنلاین در صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار می‌شود.

او افزود: بخش پسران این دوره از مسابقات ۱۸ آبان با حضور عادل خدایی، میلاد امانی، فواد مولودی و جلال مرادی از نخبگان قرآنی استان در پنج رشته حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل و اذان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کاروند با بیان اینکه بخش خواهران این مسابقات نیز با حضور طاهره نائبی واحد و سمیه سلیمی از در رشته‌های حفظ کل، قرائت و ترتیل برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات بصورت آنلاین برگزار و ضبط خواهد شد و داوری نهایی آن آذر ماه امسال در شبکه قرآن انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان بیان کرد: این تعداد نخبه قرآنی شرکت‌کننده درمرحله کشوری نفرات اول مرحله استانی این مسابقات هستند، ضمن اینکه از میان آنان طاهره نائبی واحد و فواد مولودی در سال‌های گذشته به ترتیب در رشته‌های حفظ کل و ترتیل مقام اول کشوری را کسب کرده‌اند.

او تاکید کرد: مسابقات قرآن سازمان اوقاف یکی از مهمترین مسابقات جهان اسلام است و نفرات برتر مرحله کشوری آن به مرحله بین‌الملل راه می‌یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز