دیدار سرپرست ورزش و جوانان لرستان با معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان:

تقی زاده : به آینده ی ورزش و جوانان در لرستان خوش بین هستم / امان الهی:تلاش می کنیم طبق سیاست های وزارت ورزش و جوانان بهترین ها را برای مخاطبان دستگاه رقم بزنیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۴۴۷۷
تقی زاده :   به آینده ی ورزش و جوانان در لرستان خوش بین هستم /  امان الهی:تلاش می کنیم طبق سیاست های وزارت ورزش و جوانان بهترین ها را برای مخاطبان دستگاه رقم بزنیم
حشمت الله امان الهی گفت: تلاش خواهیم کرد طبق سیاست های وزارت ورزش و جوانان و استانداری لرستان بهترین ها را برای مخاطبان دستگاه ورزش وجوانان استان رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛دکتر جمشید تقی زاده معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان  ضمن تحسین عملکرد ورزش و جوانان لرستان در هفته ی تربیت بدنی و ورزش گفت: استفاده از ظرفیت های ورزش بومی و محلی، پویش های همگانی و همچنین اجرای ورزش درفضای مجازی نقطه ی قوتی است که با برنامه ریزی بیشتر بر روی آنها می‌توان آینده ی خوبی برای سلامتی مردم رقم زد.

حشمت الله امان الهی نیزضمن تقدیر از حمایت های دکتر تقی زاده و دیگر مسئولان وزارت، چالش های سیستم در روند پروژه های درحال ساخت و همچنین مشکلات سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم آباد را مطرح و بررسی کرد.

پیگیری تامین‌اعتبار مستندسازی املاک فاقد سند، بررسی مشکلات نیروهای هیئتی دستگاه و افزایش اعتبارات استان نیز دراین جلسه مطرح و بررسی شد.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان درادامه بااشاره به کیفیت وکمیت برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: استاندار محترم شخصا در جلسات ستاد حضور یافته و به جد پیگیر اجرایی شدن مصوبات در راستای حل مشکلات جوانان هستند.

حشمت‌الله امان الهی همچنین از فعالیت های سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در فرهنگ سازی برای جلوگیری ازحضوردر مراسمات و تجمعات خبرداد و گفت: سازمان های مردم نهاد درقالب مشاورین با حضور دربین مردم، خانواده ها ی آنها را از برگزاری مراسم های عروسی و عزا باز می‌دارند.

وی در پایان این جلسه که مدیران ، مشاورین و معاونین حوزه  امور استانها ،حقوقی و امور مجلس وزارت حضور داشتند  از زحمات مسولان وزارت و استان در راستای تحقق اهداف دستگاه تقدیر کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد طبق سیاست های وزارت ورزش و جوانان و استانداری لرستان بهترین ها را برای مخاطبان دستگاه ورزش وجوانان استان رقم بزنیم.

 

نظر شما