ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان کار وتولید در البرز آغاز شد+نحوه مشارکت

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۴۴۹۲
ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان کار وتولید در البرز آغاز شد+نحوه مشارکت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان در سی و دومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید تا ۱۴ آذر سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین فلاح نژاد در خصوص  ثبت نام این جشنواره در استان گفت: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کارگران ،گروههای کار و واحدهای نمونه استان البرز می توانند جهت شرکت در جشنواره تا 14 آذر 1399 به سامانه جشنواره های امتنان به آدرس اینترنتی  https://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود : انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران در استان است.

وی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد : ارائه شیوه ‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری،اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری،افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه ‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص ‌های کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می گیرد.

فلاح نژاد در پایان یاد آور شد: همه ساله در هفته کارگر، جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار  وتولید با عنوان انتخاب کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه بصورت استانی و کشوری برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز