رهایی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف مشهد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۴۵۹۶
رهایی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف مشهد
معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی از رهایی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمود رفسنجانی معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی از آزادی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف مشهد خبر داد و گفت: با تلاش های مستمر و همت والای اعضای شعبه سفیران ضامن آهو محکوم به قصاص پس از سه سال از زندان آزاد شد.

وی افزود: در سال 96 در پی یک درگیری و کشته شدن یکی از طرف های منازعه پرونده قتل در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مطرح شد که در نهایت پس از طی مراحل قانونی و مسلم شدن محکومیت قصاص نفس برای ضارب وی روانه زندان شد.

وی افزود: اعضای شعبه سفیران ضامن آهو با برگزاری جلسات مستمر و صحبت با اولیاء دم و بیان ارزش و جایگاه بخشش در نزد خداوند و رسول گرامی اسلام موفق به کسب رضایت اولیاء دم شدند.

رفسنجانی ضمن قدردانی از اعضای شعبه اول سفیران ضامن آهو بیان داشت: در حال حاضر سه شعبه با عنوان سفیران ضامن آهو فعالیت دارند که با تأسی از حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به عنوان پیام آوران صلح و آشتی برای جلب رضایت اولیاء دم در پرونده های منتهی به قصاص نفس موفقیت های چشم گیری داشته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز