همکاری متقابل راهداری آذربایجان‌غربی و بنیاد علوی در اجرای پروژه‌های راه‌سازی چالدران

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۴۶۶۴
همکاری متقابل راهداری آذربایجان‌غربی و بنیاد علوی در اجرای پروژه‌های راه‌سازی چالدران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر به شهرستان چالدران از همکاری این اداره کل و بنیاد علوی در اجرای پروژه های راهداری و راه سازی شهرستان چالدران خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی و نماینده مردم شهرستان ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی ، با حضور در دفتر بنیاد علوی شهرستان چالدران به بررسی روند پیشرفت و مسایل مربوط به آسفالت راههای روستایی با همکاری بنیاد علوی پرداختند.

 ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بعد از این جلسه اظهار داشت : خوشبختانه قرار است همکاری های خوبی بین بنیاد علوی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در خصوص تامین قیر برای آسفالت راههای روستایی شهرستان چالدران و نیز تعمیر و تجهیز ماشین آلات راهداری این شهرستان انجام شود که نقش بسزایی در افزایش برخورداری خانوار روستایی از راه مناسب و آسفالته و رفع محرومیت از منطقه خواهد داشت.

 وی ادامه داد : بالغ بر ۴۰ کیلومتر آسفالت راههای روستایی در نزدیک به ۱۵ روستاب شهرستان چالدران اجرا خواهد شد که بنیاد علوی تامین قیر آسفالت این مقدار را بر عهده گرفته است .

 گفتنی است در حاشیه این سفر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با همراهی نماینده مردم شهرستانهای ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه شهرستان چالدران دیدار و گفتگو کردند و به صورت میدانی از پروژه طرح ابرار روستای حال حال سفلی شهرستان چالدران و تعریض و بهسازی و روکش آسفالت محور پلدشت - مرگنلر بازدید نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز