رئیس جمعیت هلال احمرکشور:

داروخانه هلال احمر لرستان در آذر ماه راه اندازی می شود / ارسال ۳ هزار بسته یک میلیون تومانی تا اواسط آذر ماه به لرستان

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۳:۳۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۴۷۶۵
داروخانه  هلال احمر لرستان در آذر ماه  راه اندازی می شود / ارسال ۳ هزار بسته یک میلیون تومانی تا اواسط آذر ماه به لرستان
کریم همتی گفت: با توجه به شرایط خاص لرستان، داروخانه جمعیت هلال احمر استان طی آذر ماه جاری با همکاری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛همتی در جلسه شورای اداری  لرستان که  با محوریت اقدامات جمعیت هلال احمر در استان برگزار شده بود،اظهارکرد: علاوه بر داروخانه جمعیت هلال احمر، در نظر داریم یک مرکز جامع توانبخشی را با توجه به نبود آن در لرستان، تا پایان فصل پاییز به بهره برداری برسانیم و تجهیزات و امکانات مورد نیاز مرکز را به تدریج در استان مستقر کنیم .

او با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور محترم بر ساخت اردوگاه های هلال احمر در سطح کشور، تصریح کرد: از دیگر امکانات جمعیت هلال احمر کشور موضوع سرمایه گذاری در حوزه های ساختمان و تدارکات پزشکی است که با توجه به قرار داشتن دو ملک خوب این جمعیت به ابعاد ۵۷ هکتار در زاغه و ۱۵۰ هکتار دیگر در ازنا، پیگیر احداث اردوگاه کشوری و سرمایه‌گذاری در آنها هستیم .

همتی افزود: در املاکی که متعلق به جمعیت هلال احمر بوده و یا املاک وقفی قصد داریم مولد سازی این املاک را به طور ویژه پیگیری کنیم، از این رو معاونت عمرانی استانداری لرستان و ریاست سازمان امداد هلال احمر مأمور پیگیری این مهم شده اند .

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تأکید بر سرمایه گذاری این نهاد در مناطق محروم،عنوان کرد: در نظر داریم با معرفی و جانمایی مکان مناسب و پس از انجام ارزیابی ها، واحد سرم سازی و تولید سرنگ را در لرستان راه اندازی نماییم .

همتی با بیان اینکه که از محل کمکهای سازمان جهانی غذا به هلال احمر، حدود ۳ هزار بسته یک میلیون تومانی تا اواسط آذر ماه به لرستان ارسال و در جامعه هدف توزیع خواهد شد، یادآورشد:  در بحث تجهیزات حفاظت شخصی بیماری کرونا امکاناتی در اختیار این جمعیت قرار دارد که  طبق نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان و با استفاده از کمک خیرین، این امکانات برای استان اختصاص خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز