استاندار لرستان:

اجرای تخصصی مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا / مدیران مختلف باید در زمینه عملکرد حوزه خود جوابگو باشند

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۳:۳۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۴۷۶۶
اجرای تخصصی مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا  / مدیران مختلف  باید در زمینه عملکرد حوزه خود جوابگو باشند
سید موسی خادمی گفت: اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا از عمومی به صورت تخصصی تغییر یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی در شورای اداری لرستان که با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور برگزارشده بود،اظهار کرد: با توجه به اینکه در  فصل بودجه قرار داریم ، در حال حاضر لازم است بین وزارتخانه ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی هماهنگی هایی در این خصوص انجام شود.

اوافزود: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی در چند روز آتی پیگیر این موضوع باشند خصوصاً دستگاههایی که پروژه ملی دارند مثل آب و فاضلاب ، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی.

استاندار لرستان به موضوع تهاتر از طریق بانکها و اداره کل مالیاتی اشاره کرد و گفت: این موضوع فرصتی برای استان ها و بر این اساس هر استانی که در کل مجموعه سریع تر اقدام کند سهم خود را زودتر دریافت می کند.

خادمی با تاکید بر لزوم و اهمیت استفاده از این فرصت ،یادآورشد: یک دستگاه می تواند به عنوان مثال ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیارد تومان پول بدون چانه زنی وارد استان کند بدون نیاز به تخصیص  اعتبار که این فرصت ارزشمند است و قبلاً توضیح داده شده است.  وی عمل و اجرای این موضوع را  یکی از عوامل ارزیابی مدیران عنوان کرد.

اودر خصوص فروش اموال دولتی و ساختمان ها برای تکمیل پروژه های عمرانی و بودجه جاری نیز بیان کرد: دولت در تخصیص اعتبارات جاری در آینده این مورد را ملاک عمل قرار می‌دهد  و اگر دستگاهی توانسته باشد  فروش را انجام دهد و منابع را به استان بیاورد تخصیص های جاری را شامل می شود  و در غیر این صورت این تخصیص ها کاهش خواهد یافت.

خادمی در پایان به  موضوع کرونا به عنوان مسئله اصلی استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا از عمومی به صورت تخصصی تغییر یافته  و مسئول هر بخش تعیین شده است و مدیران مختلف ضمن ارائه گزارش باید در زمینه عملکرد حوزه خود جوابگو باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز