کارگاه ساخت مشروبات الکلی در بهاباد یزد کشف و پلمب شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۴۹۴۸
کارگاه ساخت مشروبات الکلی در بهاباد یزد کشف و پلمب شد
رییس حوزه قضایی بهاباد یزد گفت: یک واحد کارگاه ساخت مشروبات الکلی در این شهرستان که توسط افراد غیربومی اداره می شد شناسایی و پلمب گردید و یک نفر هم دستگیر شد.

گزارش خبرگزاری برنا؛ "علیرضا ایزدی"رییس حوزه قضایی بهاباد یزد با اعلام خبر شناسایی و پلمب کارگاه تولید مشروبات الکی در این شهرستان اظهار داشت: در این کارگاه مقدار ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز به همراه آلات و ادوات تولید مشروبات کشف و ضبط گردید.

وی یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی را تهیه و توزیع مشروبات الکلی دانست و افزود: یکی از موضوعات مورد توجه دستگاه قضا استمرار در برخورد با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی بوده و در این زمینه این مجموعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

ایزدی مبارزه با عوامل تولید و توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و هر موردی که سلامتی و اعتقادات نسل جوان را هدف قرار داده اند را مهم و ضروری دانست و بیان داشت: مردم بهاباد با همکاری خدمتگزاران خود در دستگاه قضا و نیروی انتظامی اجازه ارتکاب چنین جرائمی را نداده و برخورد جدی همراه با قاطعیت در انتظار مجرمان است.

وی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه های ذی ربط در کاهش جرم در شهرستان بهاباد، خاطرنشان کرد: با همکاری، مشارکت و تعامل تمامی دستگاه های متولی با دستگاه قضا در زمینه کاهش جرم، این مجموعه تمام تلاش و جدیت خود را در زمینه برخوردهای قانونی با تمامی جرائم، مخصوصاً در زمینه قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی انجام می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز