دبیرهیئت تنیس استان کردستان:

تنیس روی میز کردستان جزو برترین‌های کشور است

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۵۰۰۶
تنیس روی میز کردستان جزو برترین‌های کشور است
تیشه گران تعداد ورزشکاران کردستانی فعال در رشته تنیس روی میز را ۶۰۰ نفر بیان کرد وگفت: تنیس روی میز کردستان جزو برترین‌های کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، کیوان تیشه‌گران دبیرهیئت تنیس استان کردستان تعداد ورزشکاران فعال در رشته تنیس روی میز استان ۶۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: اکثر این ورزشکاران در تمام رده‌های تیم ملی عضویت دارند یا عضو هشت ورزشکار برتر هستند.

او آریا امیری عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان و جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشور را جزو شاخص‌ترین ورزشکاران تنیس روی میز استان ذکر کرد.

تیشه‌گران تنیس روی میز استان را جزو رشته‌های شاخص در کشور دانست و گفت: این ورزش چه از لحاظ مسایل فنی و قهرمانی و از لحاظ آموزش صاحب سبک است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کردستان اظهار کرد: ورزشکاران کردستانی هم اکنون در تمام رده‌های تیم ملی عضویت دارند یا عضو هشت ورزشکار برتر هستند.

او امکانات این رشته ورزشی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در زمینه امکانات سخت‌افزاری و سالن‌های ورزشی هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

تیشه‌گران عدم گرایش جوانان به این رشته را مهم‌ترین چالش برای این رشته ورزشی برشمرد و گفت: این مهم می‌تواند زنگ خطر جدی برای این رشته محسوب می‌شود.

او کشف استعداد‌های این رشته ورزشی و مشارکت بیشتر به ورزش تنیس روی‌میز را نیازمند تعامل و همکاری با اداراتی مانند آموزش‌و پرورش و بهزیستی و تبلیغات گسترده برای جذب علاقمندان این رشته عنوان کرد.

تیشه‌گران تاکید کرد: برنامه‌های هیات تنیس استان و فعالیت‌های مستمر این رشته به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز