برادران معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل؛

از فعالیت ۱۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان کوثر خبر داد

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۵۰۴۵
از فعالیت ۱۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان کوثر خبر داد
برادران معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از فعالیت ۱۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان کوثر خبر داد.

به گزارش برنا،محمدرضا برادران در نشست مشترک هیات های ورزشی شهرستان کوثر گفت:طبق آمار سال ۹۸، بیش از ۱۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته و ۴ باشگاه ورزشی در شهرستان کوثر فعالیت دارند.
او افزود: نیاز است تا با آشنا کردن نوجوانان و جوانان با مزایای ورزش، شاهد افزایش آمار ورزشکاران این شهرستان باشیم.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: شهرستان کوثر نسبت به برگزاری مسابقات لیگ دسته ۳ زحمات زیادی را متحمل شد که حای قدردانی دارد.
برادران ادامه داد: شهرستان کوثر با سرانه ورزشی۲ متر از بیشترین سرانه ورزشی در سطح کشور برخوردار است و در رشته هایی مانند والیبال و بدمینتون در استان در جایگاه اول تا سوم قرار دارد.
او عنوان کرد: هیاتهای ورزشی نسبت به شناسه برای هیات های ورزشی خود اقدام کنند تا بتوانیم از طرف اداره کل حمایت های مالی لازم را انجام دهیم.
او ادامه داد: از ۳۰ هیات ورزشی در این شهرستان تنها ۱۵ هیات فعال می باشد که نیاز است برای راه اندازی و فعال کردن هیاتهای ورزشی اقدام جدی در این شهرستان انجام گیرد.
سید مهدی مدنی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر گفت: از فعالیت های شاخص ورزش این شهرستان تعامل و همکاری با هیاتهای ورزشی استان و نیز برگزاری ۱۰۰ مسابقه داخلی در سطح شهرستان است.
او بیان کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی با رویکردهای مختلف اعم از سلامت محورو نیز پیشگیری از کرونا از دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر افزود:برگزاری برنامه های حوزه جوانان اعم از دوره های اشتغالزایی و مسابقات فرهنگی در بین ورزشکاران ،برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی در شهرستان از دیگر فعالیت ها است‌.
مدنی تصریح کرد: ۱۱ سالن ورزشی و ۶۰ زمین خاکی در شهرستان وجود دارد و با توجه به این آمار، سرانه ورزشی این شهرستان ۲ متر است.
در ادامه این جلسه، سید کلان، نماینده معاونت فرهنگی و امور جوانان گفت: درحوزه جوانان ۲ سازمان مردم نهاد با رویکرد فرهنگی و اشتغالزایی در شهرستان کوثر فعال است که انتظار می رود سازمانهای مردم نهاد در حوزه های مختلف و در راستای کاهش آسیب اجتماعی اقدامات لازم را انجام دهند.
او افزود: سازمان های مردم نهاد باید نسبت برگزاری دوره های ازدواج و تحکیم بنیان خانواده اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز