رییس هیئت ووشو استان البرز:

خانه ووشو کرج به" تالوفیلد" مجهز می‌شود/آسیب زیادی از تعطیلی اماکن ورزشی خورده ایم

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۵۰۹۱
خانه ووشو کرج به تالوفیلد مجهز می‌شود/آسیب زیادی از تعطیلی اماکن ورزشی خورده ایم
رییس هیئت ووشو استان البرز گفت: با خرید تالوفیلد امکان برگزاری مسابقات و اردوهای تالوکاران در خانه ووشو کرج مهیا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسماعیل سایه افکن اظهار کرد: با تحویل سالن ورزشی آزادگان به این هیئت ورزشی در سال گذشته با تجهیز وبهسازی این فضا  ونصب سکوی ساندا فعالیت خانه ووشو کرج به شکل رسمی آغاز شد.

وی افزود: اخیرا نیز با پیگیری های مختلف و حمایت مدیرکل جدید ورزش وجوانان استان البرز تالوفیلد نیز برای این سالن خریداری شد و تا پایان آبان ماه در سالن نصب خواهد شد.

سایه افکن با بیان اینکه خانه ووشو کرج در آینده می تواند تمام نیاز ووشوکاران استان را در بحث اردویی،تمرینی ومسابقاتی تامین کند گفت: قطعا با آغاز دوباره فعالیت ها اثربخشی مثبت این فضای تخصصی ووشو را در البرز شاهد خواهیم بود.

متولی ووشو استان البرز با بیان اینکه در دوران کرونا فعالیت های این هیئت به برگزاری برخی مسابقات مجازی خلاصه شده است گفت: ورزشکاران ما به شکل انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کنند اما در مجموع رشته ای چون ووشو از تعطیلی های چندماهه آسیب زیادی خورده و قطعا برگشت به روزهای پیش از کرونا وجذب دوباره ووشوکاران ومربیان نیازمند توان و وقتی مضاعف است.

وی در پایان با بیان انکه سال گذشته و با ارزیابی فدراسیون عنوان سوم کشور ا کسب کردیم گفت: این رشته ورزشی در البرز طی  سال های اخیر همواره روند روبه رشدی را داشته و این مهم ماحصل تلاش همکاران ما در هیئت استان و شهرستان و همراهی خانواده بزرگ ووشو استان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز