دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی خبر داد:

کویر خواف خراسان نماینده جدید استان در لیگ دسته سه فوتبال کشور

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۵۱۷۶
کویر خواف خراسان نماینده جدید استان در لیگ دسته سه فوتبال کشور
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: در راستای برنامه‌های توسعه‌ای هیات فوتبال خراسان رضوی و برنامه‌هایی که آقای اصولی، رییس هیات در زمان انتخابات به مجمع فوتبال استان ارائه دادند، نگاه فوتبال استان فقط معطوف به مشهد نخواهد بود و تمام شهرستان‌ها باید دیده شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن حیدری افزود: در مجوعه هیات فوتبال چه رییس هیات و چه خود بنده، با حضور در شهرستان‌های استان از نزدیک در جریان مشکلات فوتبال شهرستان‌ها قرار گرفتیم، سال دوم در هیات فوتبال خراسان رضوی سال شهرستان‌ها لقب گرفته است، با توجه به شرایط کرونایی قادر به سفر به چند شهرستان نبودیم اما قطعا تا آخر سال ۹۹ این مهم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: موفقیت و فعال بودن تیم‌های کشوری یکی از نگاه‌های ویژه‌ هیات فوتبال استان به برنامه‌های توسعه‌ای و استراتژی شهرستان‌ها می‌باشد.

 دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی اضافه کرد: در رشته فوتسال چند تیم در لیگ‌های کشوری داریم اما این نقض در فوتبال وجود داشت که خدا رو شکر با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر رییس هیات فوتبال استان، یک تیم لیگ دسته سه کشوری در شهرستان خواف خریداری شده است.

وی بیان کرد: مراحل نهایی مجوز‌ها اخذ شده و به امید خدا حضور این تیم در شهرستان خواف که جزو شهرستان‌های فعال ما می‌باشد و دارای مجموعه ورزشی باکیفیتی است، بتواند به توسعه فوتبال در استان و همچنین شهرستان‌های اطراف خواف کمک کند.

حیدری افزود: مراحل تشکیل تیم آغاز شده و به زودی با اعلام فراخوان، تستی برای افراد بومی منطقه گذاشته خواهد شد و تاکید هیات فوتبال بر این است که برای تشکیل هر چه بهتر این تیم از نیروهای بومی منطقه استفاده شود و در این مسیر نقش هیات فوتبال شهرستان جدی خواهد بود و خوشبختانه مجموعه هیات شهرستان هم عملکرد مناسبی در این زمینه داشته است.

وی تاکید کرد: لازم است از همکاری‌های آقای شاهرخی، رییس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز تشکر کنم که بدون همراهی‌های ایشان این مهم شدنی نبود.

وی ابرازامیدواری کرد:  روزهای خوبی در انتطار فوتبال شهرستان‌های خراسان باشد زیرا وقتی شهرستان‌ها روزهای خوبی داشته باشند، فوتبال خراسان روزهای خوبی خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز