مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبرداد :

اعلام برنامه های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در لرستان / استفاده ویژه از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری برنامه های هفته کتاب

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۵۳۴۶
اعلام برنامه های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در لرستان /  استفاده ویژه از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری برنامه های هفته کتاب
احمدحسین فتایی برنامه های این اداره کل به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ فتاییدر جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری با شعار «دانایی؛ مانایی» در سراسر کشور و در استان لرستان برگزار می‌شود.

اوافزود: بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی برای اجرا در این هفته توسط معاونت فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل تدوین شده که در این بازه زمانی در سطح استان به اجرا در می آیند.

فتایی تصریح کرد: برگزاری دو پویش با عنوان " یار مهربان من " در راستای تبیین و ترویج مطالعه و کتابخوانی و همچنین" پایان قصه " خوانش پایان یک کتاب به دلخواه خواننده ( ویژه کودکان و نوجوانان ) از جمله ی این برنامه هاست .

او بیان کرد: رونمایی از کتاب های نویسندگان و ناشران استان با ارجحیت کتابهای دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد این رویداد و همچنین فضا سازی تبلیغی و ساخت و توزیع کلیپ ها و موشن گرافی های آموزشی با محوریت فرهنگ مطالعه از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بیست و هشت هفته کتاب است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به استفاده ویژه از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری برنامه های هفته کتاب گفت: بخش دیگری از برنامه های این هفته به صورت مشارکتی برگزار می شود که از آن جمله می توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری صدا و سیمای استان در بستر برنامه های شبانه شبکه افلاک، برگزاری مسابقه انشاء  نویسی با موضوع " مدافعین سلامت " با مشارکت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری و اهداء کتاب به مراکز فرهنگی تحت پوشش بهزیستی و توزیع کتاب در سطح مناطق روستایی و حاشیه نشین استان اشاره کرد.

فتایی یادآورشد: برپایی نشست های فرهنگی و نقد کتاب و همچنین برگزاری مسابقه استانی طراحی پوستر با عنوان " یار مهربان " در بستر فضای مجازی و اجرای طرح" نذر فرهنگی " از برنامه های دیگری است که به این مناسبت در استان اجرایی خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز