معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان :

افزایش نظارت های دقیق بر فعالیت چاپخانه ها و مراکز چاپی لرستان / پلمب یک واحد متخلف چاپی در بروجرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۵۳۴۸
افزایش نظارت های دقیق بر فعالیت چاپخانه ها و مراکز چاپی لرستان /  پلمب یک واحد متخلف چاپی در بروجرد
رضا نیازی گفت: به دنبال مصوبه آخرین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، نظارت بر فعالیت چاپخانه های دارای مجوز و مراکز چاپ آگهی و بنرهای ترحیم افزایش یافته است.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛نیازی با اشاره به ابلاغ ممنوعیت چاپ بنر و آگهی های ترحیم مشتمل بر زمان و مکان مراسم خاکسپاری در سطح کل استان، اظهارکرد: با دستور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، از ابتدای هفته جاری نظارت دقیق بر فعالیت چاپخانه های دارای مجوز رسمی از وزارت متبوع و مراکز چاپی دیگر، دوچندان شده و تذکرات لازم به مدیران تمامی این مراکز ابلاغ گردیده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  لرستان افزود: در همین راستا طی چند روز گذشته یک واحد متخلف چاپی در شهر بروجرد با همکاری اداره این شهرستان و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمپ و صاحبان آن به مراجع قضایی معرفی شده اند.

نیازی تصریح کرد: این نظارت ها به صوت مداوم در کل شهرستان های استان ادامه داشته و انتظار داریم مسئولین چاپخانه ها و صاحبان سایر مراکز چاپی در راستای رعایت حقوق شهروندی و مقابله با ایجاد تجمعات گسترده، از چاپ هرگونه آگهی و بنر ترحیم مشتمل بر زمان و مکان مراسم خاکسپاری خودداری نموده و همراهی لازم را با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بعمل آورند، در غیر این صورت و با مشاهده هرگونه تخلف، واحد متخلف تا اطلاع ثانوی پلمپ و صاحبان آن به مراجع قانونی معرفی می گردند.

او گفت: از رسانه ها و نشریات محلی استان نیز می خواهیم تا  " تلاش های و خدمات خود " طی چند ماه اخیر را افزایش داده و نسبت به آگاهی بخشی و فراهم نمودن زمینه تحقق اصول فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل های بهداشتی و رعایت دقیق مصوبات ستاد های ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا در سطح جامعه اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز