استاندار اردبیل:

مجموعه های ورزشی کارگران تکمیل می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۵۵۴۷
مجموعه های ورزشی کارگران تکمیل می شود
استاندار اردبیل گفت: ۱۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ کارگری جهت تکمیل مجموعه های ورزشی کارگران در شهرستان‌های اردبیل، خلخال و پارس‌آباد تخصیص می یابد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: منابع تعمیر و تکمیل مجموعه‌ ورزشی کارگران در شهرستان های استان یک ضرورت است که با همکاری و هماهنگی مدیریت منابع وزارت فاز اول این اماکن به سرانجام می رسد.

وی با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی استانداری جهت احداث ساختمان جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تخصیص می یابد، افزود: اختصاص اعتبار لازم به اداره کل اردبیل از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از محل اعتبارات تملک دارایی ملی می تواند مورد توجه قرار گیرد و مشکلات کلی را با این مبلغ حل و فصل کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به کسب رتبه اول اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ارزیابی وزارت ادامه داد: این اداره کل در ارزیابی عملکرد استانی و وزارتی جشنواره شهید رجایی و استمرار آن دارای اهمیت است باید اعتبار مضاعف به لحاظ کسب این موفقیت برای این اداره کل تخصیص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز