معاون استاندار:

بانک‌های استان کردستان از چهارشنبه باز هستند

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۵۵۹۹
بانک‌های استان کردستان از چهارشنبه باز هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: به درخواست مردم و فراهم کردن شرایط مطلوب خدمت رسانی، از روز چهارشنبه (فردا) شعب همه بانک‌های فعال در این استان باز خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  محمدابراهیم زارعی روز سه‌شنبه اظهار داشت: روز گذشته ستاد مقابله با کرونا در استان تصمیم به تعطیلی و کاهش حضور کارکنان بانک‌ها در شعب گرفت که زمان اجرای این مصوبه از امروز برای مدت ۱۰ روز بود.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر مردم و با هدف تسهیل در امر خدمات رسانی، مصوبه مذکور از فردا لغو و فعالیت بانک‌ها طبق روال عادی از سر گرفته خواهد شد.

زارعی اضافه کرد: فعالیت بانک‌ها و حضور کارکنان براساس نیاز شعب و صلاحدید مدیران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و ارایه خدمات به مشتریان دارای ماسک امکانپذیر است.

وی یادآور شد: از مردم درخواست داریم تنها برای انجام کارهای ضروری به بانک مراجعه کنند و حتی المقدور کارهای بانکی خود را به صورت غیر حضوری از طریق ذدرگاه الکترونیکی بانک‌ها انجام دهند تا از ازدحام جمعیت در شعب جلوگیری شود.

زارعی تاکید کرد: با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از عموم مردم می‌خواهیم از منازل خود خارج نشوند و در صورت نیاز حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در زمان حضور در اماکن عمومی ماسک بزنند. 

 

نظر شما