معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل

آغاز محدودیت های جدید کرونایی در اردبیل

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۲:۳۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۵۹۳۴
آغاز محدودیت های جدید کرونایی در اردبیل
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل از اعمال محدودیت‌های کرونایی همزمان با سراسر کشور از 20 آبان تا 20 آذر ماه سال جاری دراردبیل خبر داد.

به گزارش برنا،بهروز ندائى با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ عصر تا صبح تعطیل می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های مرتبط با گروه شغلی یک مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مراکز تولید و عرضه محصولات پروتئینی و میادین میوه و تره‌بار در هر ساعت از شبانه روز ممکن است و رستوران‌ها و مراکز عرضه غذاهای سرد و گرم نیز تنها به شکل بیرون‌بر مجاز به فعالیت خواهند بود.

ندایی اظهار کرد: ایجاد قرارگاه نظارتی با هدف رصد فضای عمومی استان و تشدید بازدیدها از صنوف بطور مداوم ادامه می یابد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با تقدیر از همکاری اصناف در اردبیل تاکید کرد: حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال بیماری مهمترین هدف ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان است که باید بیش از پیش از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: فرماندارى اردبیل ،اداره کل صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، اتحادیه ها، بازرسین و ... با متخلفان طبق قانون برخورد و متناسب با مورد، مجازات جریمه یا پلمپ واحد را برای آنان اعمال می کنند.

 

نظر شما