مدیرعامل باشگاه شهرداری کرج:

در فوتبال وفوتسال تیمداری می‌کنیم/منتظر برگزاری لیگ‌های جودو و والیبال هستیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۶۰۶۷
در فوتبال وفوتسال تیمداری می‌کنیم/منتظر برگزاری لیگ‌های جودو و والیبال هستیم
مدیرعامل باشگاه شهرداری کرج با بیان اینکه در صورت برگزاری لیگ های والیبال و جودو در فصل جدید نیز تیم داری می کنیم گفت: حضور در لیگ های فوتبال و فوتسال استان البرز را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی علوی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های ایجاد شده در برگزاری رویدادهای ورزشی تنها تیم تنیس روی میز شهرداری  در حال برگزاری اردوهای آماده سازی جهت حضور در لیگ برتر کشور است.

وی افزود: در خصوص لیگ یک والیبال و لیگ اینده سازان جودو نیز مترصد تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم و در صورت قطعی شدن برگزاری آنها در هفته های پیش رو در جهت تشکیل تیم ها و فراهم کردن مقدمات حضور اقدام خواهیم کرد.

علوی با بیان اینکه بودجه باشگاه شهرداری محدود است و امکان حضور در برخی لیگ های کشوری را نداریم گفت: تمرکز ما بر روی نیروهای بومی است و در تلاشیم تیم هایی را با حداقل هزینه و با هدف قهرمان پروری راهی مسابقات مختلف کنیم.

وی از انجام برنامه ریزی های لازم برای تشکیل تیم های فوتبال وفوتسال شهرداری کرج خبرداد و گفت: در صورت برگزاری لیگ های استانی و در اختیار گرفتن امتیاز در فصل پیش روی لیگ استان شرکت خواهیم کرد.

مدیر باشگاه شهرداری کرج با قدردانی از حمایت و همراهی اعضای شورای شهر و شهردار کرج با ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: تشکیل باشگاه شهرداری کرج یک فرصت برای ورزش غنی کلانشهر کرج است و قطعا البرز از این ظرفیت طی سال های آینده بهره های فراوانی را خواهد برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز