رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج اعلام کرد:

اجرای عملیات بهسازی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی در سنندج

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۶۱۵۳
اجرای عملیات بهسازی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی در سنندج
رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج از اجرای عملیات بهسازی و ساماندهی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی در سنندج خبر داد و اعلام کرد: با نصب 22 عدد تیر چراغ برق، یک عدد برج نوری با نصب 6 عدد پروژکتور مشکل روشنایی محوطه آرامستان بهشت محمدی رفع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، مرتضی سنندجی از ساماندهی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی خبر داد.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج اظهار داشت: کمبود زمین یکی از مهم ترین مشکلات آرامستان بهشت محمدی بود که خوشبختانه با پیگیریهای شهردار محترم، زمین 32 هکتاری تملک شد و بحث توسعه این آرامستان تحقق پیدا کرد.

مهندس مرتضی سنندجی: پس از تملک زمین عملیات آماده سازی قطعات جدید در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون متوفیان در قطعه جدید خاکسپاری می شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به توسعه آرامستان بهشت محمدی و همچنین به دلیل معیوب بودن سیستم روشنایی این آرامستان، عملیات بهسازی روشنایی این آرامستان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: تامین روشنایی قطعات مختلف در راستای برقراری امنیت و حراست از آرامستان  بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

وی از اجرای عملیات بهسازی و ساماندهی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی در سنندج خبر داد و اعلام کرد:  برقراری روشنایی از ورودی بهشت محمدی تا قطعه 11 انجام شده است.

سنندجی تصریح کرد: در راستای بهسازی و تقویت روشنایی آرامستان بهشت محمدی  22عدد تیر چراغ برق با لامپ LEDکم مصرف از ورودی تا قطعه 11 و یک عدد برج نوری با 6 عدد پروژکتور به منظور تامین روشنایی محوطه نصب شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز