سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان:

نیازمند احداث یک سالن ورزشی مسابقاتی هستیم/ بستر برپایی اردوهای ورزشی در طالقان مهیا است

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۶۱۷۲
نیازمند احداث یک سالن ورزشی مسابقاتی هستیم/ بستر برپایی اردوهای ورزشی در طالقان مهیا است
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان گفت: این شهرستان نیازمند یک سالن ورزشی چند منظوره مسابقاتی است و این مطالبه جامعه ورزش را به جدیت پیگیر هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی عباسی اظهار کرد: در حال حاضر شهر طالقان از سالن های ورزشی تمرینی،سالن بدنسازی، استخر ، زمین چمن و مراکز اقامتی وهتل های مناسب برخوردار است و بستر مناسب برای اردوی تیم های ورزشی در آن فراهم است.

وی افزود: برای میزبانی از مسابقات مهم ورزشی متاسفانه فاقد یک سالن ورزشی مسابقاتی هستیم و این خلاء فرصت میزبانی از رویدادهای مهم ملی و استانی را از ما سلب کرده است.

عباسی با بیان اینکه با جدیت پیگیر احداث یک سالن ورزشی مسابقاتی برای طالقان هستیم گفت: در نشست بامسئولان استانی این مطالبه را مطرح کرده ایم و در بازدید روز گذشته مدیرکل ورزش وجوانان البرز از طالقان نیز آن را از متولی ورزش استان خواستیم.

سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان ارتقا ساختار اداری این شهرستان در حوزه ورزش وجوانان را خواستار شد و گفت: رسیدگی به مطالبات جامعه ورزش و جوانان آن در شهرستانی با پراکندگی جمعیتی طالقان با دو نفر نیرو امکان پذیر نیست و انتظار می رود ساختار اداری با افزایش نیروی کار و تعریف پست های جدید تقویت شود.

عباسی به حوزه عمرانی ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت: درصدد اخذ اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز تنها زمین چمن طبیعی فوتبال شهرستان به سکوی تماشاگر، رختکن وبخش های خدماتی هستیم ضمن آنکه موضوع ایجاد سونا و جکوزی در استخر شهرستان نیز دنبال می شود.

وی در پایان گفت: طالقان از شرایط آب و هوایی ویژه ای برخوردار است و می تواند به یک گزینه مهم برای برپایی اردوی تیم های ورزشی مبدل شود به شرط آنکه بتوانیم کمبودهای سخت افزاری موجود را مرتفع کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز