حضور تنها نماینده کردستان در لیگ برتر کشور

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۶۲۲۲
حضور تنها نماینده کردستان در  لیگ برتر کشور
مرحله دوم دور رفت رقابت های هندبال لیگ برتر مردان کشور از عصر امروز آغاز شد و تیم کیمیاکاشت کردستان به عنوان نماینده استان در اولین دیدار فردا به مصاف تیم فولاد سپاهان اصفهان می رود.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، مرحله دوم دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان کشور از امروز(20 آبانماه) به میزبانی تهران آغاز شد.
 
تیم کیمیاکاشت کردستان به عنوان تنها نماینده استان در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.
 
براین اساس، 12 تیم از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها حضور دارند و مسابقات خود را به صورت متمرکز در دو گروه (A) و (B) به مدت سه روز در سالن تالار هندبال شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شهر تهران برگزار می کنند.
 
کیمیا کاشت نماینده استان کردستان در گروه(B) این مسابقات با تیم های فرازبام خاییز دهدشت، پرواز هوانیروز، مس کرمان، فولاد سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس همگروه است و در اولین دیدار خود راس ساعت 19 روز چهارشنبه 21 آبانماه به مصاف تیم فولاد سپاهان اصفهان خواهد رفت.
 
گفتنی است؛ تیم های پرسپولیس بهبهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پاس ناجا، ذوب آهن اصفهان، زاگرس اسلام آباد و ستارگان دشتستان در گروه(A) این مسابقات قرار دارند.
 
این مرحله از مسابقات لیگ برتر هندبال کشور نیز همچون مرحله اول دور رفت با تایید و صدور مجوز برگزاری از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در ورزش و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم های حاضر در مسابقات قبل از برگزاری مسابقات تست PCR اخذ می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز