جدیدترین و کامل ترین آمار کرونایی استان چهارمحال بختیاری تا ۲۱ آبان ۹۹

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۶۳۷۱
جدیدترین و کامل ترین آمار کرونایی استان چهارمحال بختیاری تا ۲۱ آبان ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از شناسایی۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری در ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجید شیرانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در بیست و یکمین روز از آبان ماه سال ۹۹ عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۵۴ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۲۶ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۳۳۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۶۵ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۴۹۹ نفر است.

 

نظر شما