نمایش فیلم کوتاه " اسب" در نیویورک

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۷:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۶۵۹۸
فیلم کوتاه اسب از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به نویسندگی و کارگردانی رسول احمدی به چهارمین دوره جشنواره فرهنگی فیلم کوردی آمریکا که در نیویورک برگزار می شود راه پیداکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، در ادامه موفقیت فیلمسازان کردستانی فیلم  کوتاه"اسب" ساخته رسول احمدی در چهارمین دوره جشنواره فرهنگی فیلم کوردی نیویورک،ایالات متحده آمریکا که مختص اکران آثار فیلمسازان کورد سراسر دنیا می باشد به نمایش گذاشته می شود.

 این جشنواره که پیش از این قرار بود با حضور فیلمسازان راه یافته به بخش نهایی در نیویورک برگزار گردد متأثر از شیوع ویروس کرونا از  ۱۳لغایت ۱۵ نوامبر ( ۲۳ الی ۲۵  آبان ) به صورت آنلاین برگزار می شود.

این فیلم کوتاه در مدت زمان ۳ دقیقه تلاش های یک کودک برای نجات اسب خود را در قالب داستانی به تصویر در آورده است .

رسول احمدی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی ۸ فیلم کوتاه داستانی و مستندتجربه همکاری و مدیریت تولید فیلم های بسیاری از  فیلمسازان کردستان از جمله سالم صلواتی، سامان حسین پور، عدنان زندی، زانیار عزیزی، آکو زندکریمی، زانیار طهماسبی، اشکان ساعدپناه، ودکتر جلال نصیری هانیس و ... را در کارنامه خود دارد.

فرهام گویلی به عنوان بازیگر، «ایوب شیخ احمدی» دستیار کارگردان و استوری بورد، سامان پاسیان به عنوان تصویربردار،طالب ظاهری، نورپرداز، فرشید محمدی دستیار نور و تصویر، ایوب شیخ احمدی به عنوان  تدوینگر، پژمان‎راژبه عنوان صدابردار و صداگذار، مصطفی حبیبی بخش جلوه های ویژه کامپیوتری، شورش وکیلی طراح تیتراژ و پوستر، اشکان ساعدپناه به عنوان مدیر تولید و شهیاد فیلم به عنوان مجری طرح رسول احمدی کارگردان و نویسنده این اثر تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان را یاری کرده‌اند .

آژانس پخش کات فیلم مسئولیت پخش بین المللی این اثر را عهده دار می ‌باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز