با حضور رییس جمهوری صورت گرفت؛

افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی هاشمی نژاد در مشهد

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۶۶۰۸
افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی هاشمی نژاد در مشهد
بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهید هاشمی نژاد مشهد صبح امروز ۲۲ آبان در قالب مراسم ویدیوکنفرانس توسط دکتر حسن روحانی رییس جمهوری با حضور جمعی از مسوولان ارشد کشوری و استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی سخنانی در این مراسم گفت: این بیمارستان در محوطه بیمارستان قدیمی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در راستای گسترش خدمات به بیماران و در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر مشهد احداث شده است.

دکتر محمد حسین بحرینی افزود: بیمارستان جدید شهید هاشمی نژاد مشهد در زمینی افزون بر ۳۲ هزار مترمربع در هشت طبقه و با ۱۴ اتاق عمل و پنج بخش مراقبت‌ ویژه احداث شده است.

وی ادامه داد: این بیمارستان که مجهز به بخشهای مختلف درمانی است با بهره‌گیری از الگوی معماری ایرانی اسلامی با اعتبار سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی و تجهیزات ساخته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام تجهیزات و تاسیسات این بیمارستان مطابق استانداردهای روز ایجاد شده است به طوری که سیستم سرمایش و گرمایش بیمارستان به نحوی است که اگر در فصل سرما در یک اتاق، بیمار نیازمند هوای سرد بود، می توان دمای اتاق بیمار را مطابق نیازش تغییر داد.

بحرینی افزود: بهترین فیلترهای هوا برای تهویه اتاقهای بیمارستان در نظر گرفته شده است که می تواند در شرایط کرونایی موثر باشد و همچنین اتاقهای ایزوله بیمارستان نیز به خوبی فشار مثبت و منفی را رعایت می کنند و برای بیماران حساس به عفونت مناسب است.

بیمارستان قدیمی شهید هاشمی نژاد مشهد یکی از بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که در شمال شرق و منطقه طلاب این شهر واقع است و تنها مرکز درمان دولتی در این منطقه محروم شهر به شمار می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز