برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا،

محدودیت فعالیت اصناف در یزد برای یک هفته دیگر تمدید شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۷۲۰۵
محدودیت فعالیت اصناف در یزد برای یک هفته دیگر تمدید شد
ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد بار دیگر محدودیت‌هایی را برای مهار این ویروس در ارتباط با فعالیت واحدهای صنفی برای یک هفته دیگر تمدید کرد و اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی موظف به نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در اطلاعیه روابط عمومی ستاد یادشده آمده است: همه اصناف ،مشاغل و رسته‌های شغلی به جز نانوایان، لبنیات و سوپرمارکتی ها از فردا (شنبه) تا جمعه سی ام آبان ماه جاری به مدت یک هفته مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر هستند

این اطلاعیه می افزاید: مسوولان تمامی پاساژها، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تا ساعت تعیین شده مجاز به فعالیت هستند .

همچنین رستوران‌ها ، مراکز تهیه غذاهای فوری(‌فست فودی ها)، اغذیه فروشی ها و کافی شاپ‌ها با رعایت کامل مقررات  بهداشتی تا ساعت یادشده به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند و شب ها به شرط بسته بودن در و بدون مراجعه حضوری، صرفا امکان پذیرش سفارش تلفنی و ارسال با پیک و تحویل در منزل را دارند.

بر اساس اطلاعیه یادشده نانوایی ها، لبنیاتی ها و سوپرمارکت ها مجاز به فعالیت تا ساعت ۲۲ هستند  و مسوولیت نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به عهده اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه است.

همچنین آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌های بدنسازی و گیم نت ها، تالارها و باغ تالارها کاملا تعطیل است.

ستاد یادشده تاکید کرد که در صورت بی‌اعتنایی و رعایت نکردن واحدهای صنفی مشمول تعطیلی، و رعایت نکردن  دستورالعمل‌های بهداشتی، واحد صنفی متخلف در مرحله اول سه روز، در مرحله دوم یک هفته با نصب بنر و در مرحله سوم ۲۰ روز با نصب بنر از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمب می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز