فرماندار دلفان خبرداد:

لغو دو مراسم عروسی در راستای مقابله با کرونا / بازداشت خواننده و نوازنده مراسم عروسی / معرفی دو مداح مراسمات عزاداری به محاکم قضایی

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۰۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۷۲۰۶
لغو دو مراسم عروسی در راستای مقابله با کرونا  / بازداشت خواننده و نوازنده مراسم عروسی /  معرفی دو مداح مراسمات عزاداری به محاکم قضایی
حشمت بهمنی گفت: دو مورد مراسم عروسی در شهرستان دلفان در راستای مقابله با کرونا لغو شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛بهمنی در جمع خبرنگاران،اظهار کرد:  متعاقب تاکید رئیس ستاد مقابله با کرونا در خصوص اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا  و ضرورت برخورد با متخلفان، روز پنجشنبه هفته گذشته دو مورد مراسم عروسی در شهرستان دلفان لغو شد.

فرماندار دلفان گفت: با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان و همکاری نیروی انتظامی خواننده و نوازنده مراسم عروسی دراین  شهرستان که با نادیده گرفتن مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان دلفان، باعث تجمع مردم شده بودند بازداشت و وسایل نوازندگی آنها هم توقیف شد.

او همچنین از معرفی دو مداح که در برگزاری مراسمات عزاداری شرکت کرده بودند به محاکم قضایی خبر داد و افزود : جدیت در اجرای محدودیت ها مطابق دستورات ستاد مقابله با کرونا به طور سختگیرانه ای در دلفان انجام خواهد گرفت.

بهمنی تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری در بهداشت عمومی جامعه وظیفه ای همگانی است و همه باید به این مورد توجه داشته باشند.

او از مردم درخواست کرد که با احساس مسئولیت از برگزاری هرگونه مراسم که منجر به تجمع می شود خودداری کنند.

فرماندار دلفان به لزوم  نظارت جدی و تشدید بازرسی ها از اصناف و بازارتاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز