مالک باشگاه خیبر خرم آباد در نشست خبری:

عدم آمادگی ورزشگاه تختی خرم آباد برای سه بازی اول خیبر / خیبر در مسابقات امسال پتانسیل تک رقمی شدن را دارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۷۲۳۲
عدم آمادگی ورزشگاه تختی خرم آباد برای سه بازی اول خیبر /  خیبر در مسابقات امسال پتانسیل تک رقمی شدن را دارد
مسعود عبدی تیم فوتبال خیبر خرم آباد را سمبل و نماد اجتماعی لرستان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛عبدی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به چگونگی انتقال  تیم فوتبال خیبربه لیگ آزادگان،اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در چمن خرم آباد ولزوم بازسازی رختکن ها در دوسه هفته ابتدایی امکان بازی در شهر خرم آباد وجود ندارد، امری که با تلاش شبانه روزی دوستان و زحمتکشان خیلی زود فراهم خواهد شد .

او از عزم راسخ خود جهت تبدیل خیبر خرم آباد به یکی از نمادهای شهر خرم آباد خبردا و گفت:این حرکت فارغ از هرگونه حاشیه و حرکات غیر فرهنگی است و دراین راه نیازمند حمایت همه جانبه رسانه ها و پیشکسوتان ومسولان هستیم.

عبدی با اشاره به  تهیه زمین برای تمرین و مسابقه و سایر امکانات زیر بنایی  با بیان این نکته که به زودی شاهد شنیدن اخبار خوب از تیم خیبر خواهیم بود، افزود: به زودی با ثبت قرارداد بازیکنان همه چیز به طور شفاف اعلام خواهد شدو هیچ دلیلی بر پنهان کاری وجود ندارد.

مالک باشگاه خیبر با بیان اینکه  تیم خیبر در مسابقات امسال پتانسیل تک رقمی شدن را دارد ،یادآورشد: با بازیکنان موجود و کادرفنی مجرب هیچ تردیدی در این زمینه وجود نداردوهواداران خیبرخرم آباد به زودی خودشاهد این امر خواهند بود.

عبدی بیان کرد:با مساعدت صدا و سیما بازی های این تیم به طور مستقیم از شبکه افلاک پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز