بازگشت ساعات کار ادارات به روال عادی

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲۰
بازگشت ساعات کار ادارات به روال عادی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ساعات کار ادارات این استان از امروز شنبه ۲۴ آبان به روال عادی قبل از اعمال محدودیت‌های کرونایی بازگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: ستاد استانی مقابله با کرونا درخواست تمدید کاهش ساعات اداری این استان را به ستاد ملی ارایه کرده ولی تاکنون در این خصوص تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی اضافه کرد: با توجه به عدم تصمیم گیری در این رابطه از امروز شنبه ۲۴ آبان تا زمان تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی این استان از ۷:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴:۳۰ ظهر خواهد بود.

زارعی یادآور شد: در صورتی که ستاد ملی کرونا تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ کند به دستگاه‌های اجرایی اعلام و در رسانه‌ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

پیشتر فعالیت دستگاه‌های اجرایی این استان بمدت ۱۰ روز از ۱۴ تا ۲۳ آبان با ۵۰ درصد نیروی اداری و در محدوده زمانی ۷:۳۰ تا ۱۲ ظهر تعیین شده است.

هم اکنون ۶ شهرستان کردستان شامل سنندج، بیجار، بانه، کامیاران، مریوان و سقز در جمع ۸۹ شهرستان دارای وضعیت بحرانی از نظر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا قرار گرفته که در بین این مناطق وضعیت مریوان فوق بحرانی گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز