مشارکت کتابفروشی‌های کردستان در طرح پاییزه کتاب

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲۳
مشارکت کتابفروشی‌های کردستان در طرح پاییزه کتاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اجرای طرح پاییزه کتاب ۹۹ با شعار دانایی، مانایی خبر داد و گفت: کردستان با ۴۶ کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب ۹۹ شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت:طرح پاییزه کتاب ۹۹ با شعار دانایی، مانایی همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در استان کردستان اجرا می‌شود.

او افزود: طرح پاییزه کتاب ۹۹ با شعار دانایی، مانایی از ۲۴ تا ۳۰ آبانماه همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با حضور ۴۶ کتابفروشی در سراسر استان کردستان اجرا می‌شود.

رستمی بیان کرد: به منظور حمایت از کتابفروشی‌های سطح استان و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بصورت فصلی طرح‌های بهاره، تابستانه و پاییزه کتاب در سطح استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار و اجرا می‌شود.

او افزود:خوشبختانه طرح پاییزه کتاب امسال همزمان شده با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، با توجه به اینکه در هفته کتاب تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در همه رسانه‌های ارتباط جمعی از مزایای کتاب و کتابخوانی می‌شود بدون شک بازار کتاب و کتابخوانی رونق دوچندانی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ضمن اشاره به تلاش‌های شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان‌های تابعه برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های تابعه به ارائه راهکار‌های مفید و موثری برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پرداخته و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان مدنظر است.

رستمی یادآور شد: طرح پاییزه کتاب امسال با افزایش سقف خرید تا ۲۰۰ هزار تومان همراه بوده است، علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند ضمن مراجعه به سایت http://tarh.ketab.ir و اطلاع از اسامی و آدرس کتابفروشی‌های عضو و شرکت کننده در این طرح، از یارانه ۲۰ درصدی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان با ارائه کارت ملی بهره‌مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز