حامی کارت اهالی خانه مطبوعات استان رونمایی شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲۶
حامی کارت اهالی خانه مطبوعات استان رونمایی شد
آیین رونمایی از «حامی کارت» اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان یزد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مجید جوادیان زاده" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم رونمایی از حامی کارت خبرنگاری خانه مطبوعات استان یزد که به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد، اقدام خانه مطبوعات در راستای تامین معیشت اصحاب رسانه را مورد تقدیر قرار داد و ابراز امیدواری کرد اهالی رسانه بیش از پیش از چنین خدماتی بهره مند شوند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتاب را رسانه ای مهجور خواند و گفت: جوامع توسعه یافته که در آنها امر کتابخوانی به توسعه رسیده دارای رسانه‌های تخصصی در حوزه کتاب و کتابخوانی هستند و رسانه‌های کشورمان باید در این ایام که به دلیل شیوع کرونا، خانواده‌ها توصیه به در خانه ماندن می‌شوند، مسیر را برای ترویج کتابخوانی بین آنها درراستای غنای این فرصت پیش آمده مهیا کنند.

جوادیان زاده تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند این مسیر را با اقداماتی مانند معرفی کتابهای خوب و مطلوب به مردم هموار سازند.

در این جلسه همچنین "فرزاد فیضی" مدر خانه مطبوعات یزد ضمن تشریح مزایای طرح «حامی کارت» تصریح کرد: این طرح براساس مصوبه هیات مدیره و به منظور حمایت رفاهی از اعضای خانه مطبوعات استان انجام شده و منابع آن نیز از محل کمک‌های وزارتخانه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، منابع داخلی خانه مطبوعات استان و کمک‌های سازمانی تامین شده است.

وی گفت: در همین راستا از فروشگاهای متعددی بازدید و با مدیران آنها رایزنی شد که در نهایت با یکی از فروشگاه‌های معتبر استان تفاهم‌نامه‌ای در این باره منعقد شد.

وی با بیان این که این کارتها به صورت دائمی صادر شده است، افزود: این کارت علاوه بر شارژ اولیه، در مناسبتها و براساس برنامه‌های مختلف خانه مطبوعات قابلیت شارژ مجدد خواهد داشت.

فیضی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حامی کارت برای بالغ بر ۱۸۰ نفر از اعضای خانه مطبوعات صادر شده و براساس کارکرد رسانه‌ها شارژ شده و از فردا نیز در اختیار همکاران رسانه‌ای قرار خواهد گرفت.

به گفته این مسئول، خانه مطبوعات برای همکاران غیرعضو رسانه‌ای که به هر دلیل نتوانسته اند به عضویت خانه مطبوعات درآیند نیز صدور این کارتها را مدنظر داشته و این افراد نیز می‌توانند از خدمات مذکور برخوردار شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز