فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:

کشف ۳۰ فقره انواع سرقت در سمنان

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۷۵۰۷
کشف ۳۰ فقره انواع سرقت در سمنان
دستگیری سارقی با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان سمنان، دستگیری سه متهم به همراه سکه و عتیقه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در میامی، و تاکید بر مردم‌محوری در فعالیت پلیس امنیت اقتصادی، خبرهای انتظامی روز شنبه در استان سمنان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرمانده انتظامی استان سمنان به رسانه ها گفت: سارق سابقه‌دار با اعتراف به ۳۰ فقره انواع سرقت در شهرستان سمنان دستگیر شد.

سردار عبدالله حسنی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت دینام کولر و لوازم و قطعات خودرو در شهرستان سمنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی های میدانی و اطلاعاتی ماموران انتظامی در این رابطه، گفت: در جمع بندی داده های به دست آمده ،رد پای فردی سابقه دار در وقوع این جرایم کشف شد.

 حسنی به تلاش گسترده و شبانه روزی پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: متهم پس از شناسایی در یک عملیات هماهنگ با همکاری عوامل کلانتری ۱۱ شهدا این شهرستان دستگیر شد.

 وی تصریح کرد: مجرم در برابر ادله محکم پلیسی به ۳۰ فقره سرقت دینام کولر، مشاعات ساختمان و لوازم و قطعات خودرو در شهرستان سمنان اعتراف  کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان انگیزه سارق از ارتکاب جرم را تامین هزینه مصرفی مواد مخدر اعلام کرد و گفت: پرونده تکمیلی به همراه مجرم به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز از کشف ۱۴ سکه  و یک جام عتیقه خبر داد و گفت: ارزش این کشفیات ۳۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.

 سرهنگ حسین عجم افزود: سه متهم در رابطه با این پرونده دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان هم گفت: محور فعالیت این پلیس نوپا در استان مردمی و ارتباطی است.

سرهنگ محمداسماعیل حداددباغ افزود: باید از ظرفیت های مختلف اجتماعی در شرایط کنونی جامعه باید به یود امنیت اقتصاد کشور استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز