نماینده مردم سلسله و دلفان درمجلس شورای اسلامی :

اثر بخش بودن محدودیت‌های کرونایی اعمال شده / باید تهران و مراکز استان‌ها را حتما به مدت دو هفته تعطیل کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۷۷۱۲
اثر بخش بودن محدودیت‌های کرونایی اعمال شده /  باید تهران و مراکز استان‌ها را حتما به مدت دو هفته تعطیل کنیم
یحیی ابراهیمی با اشاره به پُر شدن تمامی تخت‌های بیمارستانی گفت: تعطیلی دو هفته‌ای تهران و کلانشهر‌ها تنها راه کنترل شیوع گسترده کرونا است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت:در حال حاضر حتی در راهروی تمامی بیمارستان‌ها مملو از جمعیت بوده و تختی برای بستری و پذیرش بیماران جدید وجود ندارند. از این رو باید تهران و مراکز استان‌ها را حتما به مدت دو هفته به منظور کنترل شرایط تعطیل کنیم .

اوبا اشاره به اثر بخش بودن محدودیت‌های کرونایی اعمال شده، گفت: بسیاری از کشورهای آسیای شرقی مانند چین، تایلند و ژاپن برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پیشگیری را بر درمان ارجحیت دادند از این رو بهترین روش برای کنترل شیوع این بیماری قطع زنجیره انتقال است. اگر تمامی تخت‌های بیمارستانی را به تخت‌های ICU  تبدیل کنیم اما به مقوله پیشگیری توجه کافی نداشته باشیم نمیتوانیم جلوی حجم انبوهی از بیماران مبتلا به کرونا را بگیریم.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم، پیشگیری از ابتلا به کرونا، قبل از درگیری با آن را بهترین روش مقابله  با بیماری کووید-19 دانست و تاکید کرد: رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و مراقبت در منزل از جمله روشهای مطمئن برای پیشگیری از ابتلا به کرونا است از طرفی هم معتقدم تعطیلی دو هفته‌ای تهران و کلانشهر‌ها در شرایط فعلی امری ضروری بوده که باید با همکاری و همیاری تمامی ارکان حاکمیت به ویژه نیروهای انتظامی چون سپاه، ارتش و بسیج انجام شده تا مانع شیوع گسترده کرونا شویم.

 نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس یازدهم،با بیان اینکه رها کردن کشور به حال خود موجب افزایش چشمگیر تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا خواهد شد، ادامه داد: با این ادبیات نمی‌توانیم بیماری را کنترل کنیم در حال حاضر حتی در راهرو تمامی بیمارستان‌های تهران و شهرستان مملو از جمعیت بوده و تختی برای بستری و پذیرش بیماران جدید وجود ندارند. از این رو باید تهران و مراکز استان‌ها را حتما به مدت دو هفته تعطیل کنیم تا شرایط قابل کنترل شود.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: منطق این است که در شرایط فعلی به جای هزینه کردن بر روی درمان بیماران باید در زمینه پیشگیری هزینه کنیم. همچنین باید تلاش کنیم افراد مبتلا شده به بیماری را به منظور جلوگیری از سرایت به دیگران به هر طریقی در قرنطینه نگه داریم.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به ضرورت کنترل و مراقبت بیشتر از بیماران دارای بیماری زمینه‌ای  خاطرنشان کرد: افزایش ناگهانی موارد ابتلا به کرونا و بستری آنها در بیمارستان موجب شده، توجه و مراقبت از بیماران دارای بیماری زمینه‌ای کاهش پیدا کند که امری نگران کننده است. از طرفی پرهیز از برگزاری مراسم‌های عروسی و جشن یکی دیگر از موارد بسیارضروری است که باید توسط مردم رعایت شود و در صورت بی‌توجه به آن توسط مراجع قضایی با متخلفان و تهدیدکننگان سلامت مردم قاطعانه برخورد شود؛ نباید اجازه دهیم افرادی برای عروسی خود مردم را عزادار کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز