مدیرکل بنیادمسکن لرستان خبرداد:

مقاوم سازی ۱۱هزار و ۵۰۰واحد مسکن روستایی در"دورود"

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۷۷۱۳
مقاوم سازی ۱۱هزار و ۵۰۰واحد مسکن روستایی دردورود
مسعود رضایی ازمقاوم سازی ۱۱هزارو ۵۰۰واحدمسکن روستایی درشهرستان دورود خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛رضایی  درمراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن دورودبا اشاره به حدود ۱۵هزارواحد مسکن روستایی  درشهرستان دورود،اظهار کرد:با بهسازی و بازسازی بیش از۱۱هزارو ۵۰۰واحد مسکن روستایی درشهرستان دورود، میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان به بیش از ۷۶ درصد افزایش یافته است.

او افزود:از ابتدای پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی تا سال ۱۳۹۶ حدود ۲۵۰هزارمترمربع ازمعابر روستایی شهرستان دورودآسفالت شده که طی سه سال گذشته باجهشی چشمگیر بیش از ۳۸۰هزارمترمربع از معابرروستایی این شهرستان آسفالت شده که یک ونیم برابر کل سنوات بعد ازپیروزی انقلاب بوده است .

رضایی  با تاکید براهمیت ایمن سازی روستاهای استان لرستان در برابربلایای طبیعی ،تصریح کرد :بیش از ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات حوادثی ماده ۱۰جهت احداث کانال سنگی در ۹ روستای شهرستان دورود صرف شده است.

مدیرکل بنیادمسکن  لرستان با اشاره به خسارات ناشی از سیل فرودین ماه سال ۹۸ به واحدهای مسکونی شهرستان دورود خاطر نشان کرد:۲۴۰۰واحد آسیب دیده ازسیل درشهرستان دورود تعمیرو ۵۰۰ واحدمسکونی شهری و روستایی سیل زده در این شهرستان احداث شده است.  

رضایی ظرفیت های بالای گردشگری دورود را فرصتی ارزشمند برای رونق و توسعه این شهرستان دانست و گفت:در حوزه گردشگری ۳روستای بخش مرکزی و۲ روستای بخش سیلاخوربعنوان روستاهای هدف گردشگری معرفی شده که مراحل تهیه طرح و تصویب آنهادر استان در دست پیگیری و اقدام می باشد.

نظر شما