استاندار لرستان:

روند بیماری کرونا در استان افزایشی است / ضرورت همکاری کسبه و بازاریان در اجرای مصوبات ستاد کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۲۳:۴۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۷۷۱۴
روند بیماری کرونا  در استان افزایشی است / ضرورت همکاری کسبه و بازاریان در اجرای مصوبات ستاد کرونا
سید موسی خادمی خواستار همکاری بیش از پیش کسبه و بازاریان استان برای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا شد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی در  جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ،اظهار کرد: همانطور که قبلاً بارها گفته شده وضعیت استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا مطلوب نیست و نیازمند همکاری همه برای کنترل وضعیت کنونی هستیم .

اوافزود: روند بیماری در استان افزایشی است، از این رو اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف در همه سطوح به جز صنوف سطح یک، در خرم‌آباد و بروجرد از ساعت ۱۸ به بعد مورد تأکید است .

خادمی  تصریح کرد: برای مهار بیماری و کنترل شرایط کنونی، همکاری بیش از پیش کسبه و بازاریان استان برای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا ضروری است .

او بیان  کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد، برگزاری مراسم عزاداری و عروسی که موجب تجمع شود تخلف است و در این رابطه با برگزار کنندگان این قبیل مراسم برخورد قانونی صورت می گیرد .

 خادمی با اشاره به اینکه اگر مردم همکاری نکنند، همه اقدامات انجام شده بی نتیجه خواهد ماند،یادآورشد: از هم استانی های عزیز می خواهیم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات،استفاده از ماسک و سایر دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا اهتمام داشته باشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز