فرماندار مهریز:

در دوران کرونا، فعالیت مجازی کتابخانه ها افزایش یابد

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۸۷۸۷۴
در دوران کرونا، فعالیت مجازی کتابخانه ها افزایش یابد
فعالیت مجازی کتابخانه‌های عمومی به خاطر شیوع کرونا و برای پیشگیری از آن در بین مردم و جوانان باید نسبت به گذشته افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "رضا زارع زاده" فرماندار مهریز در نشست مسوول و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان افزود: باید برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی شهروندان از ظرفیت درست فضای مجازی بنحو مناسب استفاده کرد.

وی با اشاره به ایجاد زمینه برای اقبال مردم به مطالعه در شهر و روستاها اهمیت دارد یادآور شد: جلب خیران برای همکاری در ساخت مکان‌های جدید کتابخوانی و تهیه و اهدای کتب جدید مورد نیاز در منطقه ضروری است .

هم اکنون ۱۳۰ هزار جلد کتاب در موضوع‌های مختلف در ۱۲ کتابخانه‌ عمومی زیرپوشش شهرستان به خصوص بخش کودک و نوجوان برای استفاده و دسترسی راحت پنج هزار و ۶۵۰ عضو و سایر علاقه‌مندان به صورت فعال وجود دارد.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با استفاده از فضاهای مجازی و بخشی حضوری طبق مقررت با همکاری اعضا و سایر نهادهای منطقه برگزار می‌شود که اهم آنها ترویج فرهنگ مطالعه، دیدار با مسوولان، برگزاری مسابقات و تجلیل از کتابداران است.

سال گذشته در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از سوی خیران و علاقه‌مندان به فرهنگ مکتوب در شهر و روستاهای مهریز برای تامین و اهدای کتاب مورد نیاز و همکاری در ساخت و ساز و اجرای طرح‌های عمرانی هزینه شد که این روند امسال با قوت ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز