رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد:

برنامه توسعه اقتصادی ۹۰ روستای یزد تهیه شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۷۹۵۳
برنامه توسعه اقتصادی ۹۰ روستای یزد تهیه شد
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت :در راستای ایجاد نظام یکپارچه در تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی و یا حذف فعالیت های موازی در حوزه تدوین برنامه توسعه روستایی تاکنون برای ۹۰ روستای منتخب استان این برنامه تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید مجتبی حسینی پور" رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در نشستی افزود: اکنون  برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی ۱۹ روستای منتخب در شهرستانهای ابرکوه، اشکذر، بافق و بهاباد در کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری استان تصویب شده است. 

وی اظهار داشت :برنامه ها در اجرای تکلیف قانونی مندرج در جزء یک "بند الف ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه" و با مساعدت دستگاههای اجرایی مرتبط با مباحث توسعه روستایی تدوین شده و به تصویب کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان رسید.

حسینی پور همچنین هدف از تدوین این برنامه ها را شناسایی و بهره برداری از ظرفیت های موجود در نواحی روستایی، ارتقای منزلت اجتماعی روستاییان و جـایگـاه روستـاها در اقتصاد مـلی و در نهایت ایجاد بستـر لازم برای شکـوفایـی و پیـشرفـت عدالـت محـور روسـتاها در قالب تحـقق سیاسـتهـای کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه کشور ذکر کرد.
دبیرشورای برنامه ریزی و توسعه استان خاطرنشان کرد : تمام  اقدامات و فعالیتهای لازم الاجرا در شهرستانهای یاد شده، در چارچوب اهداف و برنامه های توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی صورت خواهد گرفت 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز